2011. november 5., szombat

hello, hello ;)

Sziasztok, kicsi Alienek! ;)


Renee és Annette vagyunk, mindkettőnknek van heterós oldala is, de a facebookos TWC-s csoport hatására biztossá vált bennünk, hogy szeretnénk nyitni egy TWC-s oldalt. Egyedül kicsit féltünk belevágni, így ketten indítottuk ezt az blogot. Novellák, folytatásos történetek lesznek leginkább az oldalon. Természetesen képeket és videókat is hozunk majd nektek. :) 
Kommenteknek is nagyon örülnénk, legyen az pozitív vagy negatív. Építő jellegű kritikákat is olvasnánk. Egy valamire viszont megkérnénk titeket. Ha nem tetszik a téma, amit fejtegetünk és mindenképp hangot szeretnétek ennek adni, kulturált ember módjára tegyétek ezt!
Előre köszönjük a megértéseteket! :D
Jó szórakozást az oldalon! :)


1 megjegyzés:

  1. sziasztok! :DD
    Istenem, én annyira örülök most nektek! ^^ Annyira szépen írtok mindketten, hogy már komolyan, nagyon vártam ezt a pillanatot :D Főleg ugye, hogy Renee-től már nem egy fincsi twc-t olvastam még annak idején, Tosio oldalán, meg ugye az én oldalamon is kint van egy (kettőspont-büszkefej)^^ És Annette-el meg az a közös is bebizonyíthatja, hogy nagyon szépen ír TWC-t is *__*
    Őszintén szólva, már komolyan, többször éreztem úgy, hogy ez a TWC csoport nem volt túl jó húzás, de most megint úgy érzem, hogy csak nem volt olyan rossz ötlet ^^
    Nagyon várom a történeteket, és köszönöm, hogy kiraktatok cserének, én is rögvest megteszem! ^.^
    Pusziii, sziasztook! <3 *.*

    VálaszTörlés